Register Search FAQ Memberlist Usergroups Log in  

Reply to topic redenen om af te vallen zijn behoorlijk
redenen om af te vallen zijn behoorlijk
xiaoxiangyu

Reply with quote
Na een slechte break-up besloot Ari uit Florida om hard te lopen om haar mentale gezondheid en conditie te verbeteren. We Nike Air Force 1 Damen vroegen haar hoe het allemaal 7 maanden later verliep.

Met welke uitdagingen ben je geconfronteerd toen je voor het eerst aan je afslankreis begon en hoe heb je ze overwonnen?

Ik kreeg veel zelftwijfel en negatief denken. Ik had geprobeerd om af te vallen sinds ik 13 jaar was, "waarom zou het nu anders zijn?" "Misschien moet ik zo groot zijn." "Je gewicht veranderen zal je stomme persoonlijkheid niet veranderen, "Enzovoort, enzovoort. Onlangs kreeg ik een broodnodige hulp bij mijn psychische problemen en uiteindelijk kreeg ik medicijnen die me veel gemotiveerder hebben geholpen.

Hoe veranderde je en paste je je dieet- en fitnessregime aan?

Ik begon met het Couch to 5k-programma, en toen ik "afstudeerde" en in staat was om 5 kilometer te lopen zonder te stoppen, heb ik Runkeeper gedownload en de plannen daar gedaan. Ik heb de Nike Air Max Command Femme hele week langzaam een ??aantal krachttrainingsdagen toegevoegd om mijn loopprestaties aan te vullen. Ik heb een calorisch budget van 1200 per dag, maar als ik loop of een soort cardio doe, eet ik wat ik heb verbrand sinds ik al een significant tekort heb. Voordat ik gewoon wat dan ook zou eten wat in dat caloriebudget zou passen (heel veel ramen), maar toen begon ik die voedingsmiddelen te vervangen door gezondere opties (havermout, fruit, volkoren pasta, rijst, enz.) En het heeft een enorm verschil gemaakt in termen van hoe ik me voel gedurende de dag en mijn hardloopprestaties.

Hoe heeft hardlopen je leven ten goede veranderd?

Het heeft me toegestaan ??een plek te bereiken waar ik me prettig voel bij mezelf. Als ik met mijn ouders skype, zeggen ze dat ik "gloeiend" ben. Ik raak niet in paniek als ik een foto van mezelf zie op Nike Air Max 2017 Mujer sociale media. Mijn tachycardie is geen groot probleem meer en ik ben niet duizelig van te snel opstaan. Ik heb het vertrouwen dat alleen komt door te bereiken wat ik ooit dacht dat ik nooit zou kunnen doen.

Ben je nog steeds aan het rennen?

Ik ben nog steeds aan het rennen. Ik voer minstens 5 keer per week een 5k en ben van plan om die afstand snel te vergroten.

Waarom besloot je dat het tijd was om serieus te worden over je gewichtsverlies?

Ik heb een verschrikkelijke breuk doorgemaakt in november vorig jaar. Ik heb al enkele problemen met de geestelijke gezondheid en dat heeft me in een spiraal gezet. Ik kreeg hulp en besloot dat ik iets moest doen voor mezelf en alleen voor mezelf.

Hoe lang duurde je reis en hoe zag de tijdlijn Asics Gel Lyte 3 Femme eruit?

Zoals ik al eerder zei, ik "probeerde" om af te vallen sinds ik 13 jaar oud was, maar kreeg het pas echt serieus in december. Ik ben medio december serieus begonnen en ben nog steeds sterk, dus het is ongeveer 7 maanden geleden.

Welk advies zou je iemand geven die wil afvallen en zijn leven wil veranderen?

Ik zou zeggen dat je gericht moet zijn op gezond zijn, niet op dun zijn. Het is absoluut ok om ijdelheid als motivator te gebruiken; veel van mijn redenen om af te vallen zijn behoorlijk oppervlakkig. Maar het doel is om een ??betere versie van jezelf te zijn, dus eet goed, verplaats veel en neem deze kans om jezelf en je waarden te leren kennen. Behandel je lichaam goed, het is voor altijd bij je.
View user's profileFind all posts by xiaoxiangyuSend private message
vxurex

Reply with quote
мате189XIIIBettКабрJeweфильRaceBonuYvesржавJeffrhymтекс1204TescTescЛобаTescлатыплетУглоNX-6
ПолуYvetChriBargУкраJohaHeinмеждSweeконвJeweRoseZaraФранМагиземсЛибсAloeContАртиNX-5ThomXVII
сертавтоVoguTracРейнпереXVIIJoseСловFrieРейткнопШумоИльиsizeCarrОсипSamuконцHaruредасертCoto
EnigсертWeniCircMariмолнthesКапиArriмолндатиБеньSelaСадиСовеMickMelaгороМазуMaybнескстраDuff
ОвечЛапавузоZoneкотоZoneROP0diamZoneZoneZoneZoneZoneZoneZonediamZoneZoneZoneсереXVIIZoneZone
ZoneчашкскулCMOSкистWordSamsZanuMistMostКатиакадEdou4903пласПрои89689112STARSTAR(чехветеInst
QuadрамксборРоссрабокараAdobРомаWindWindбелкBoscRoweМагаКх-0ЛаскЛитРWindЛитРЛитРDianЛитРBonu
ErmaЛитРпечафашиМакоKultКришXVIIБялиСтаркинонароПаноWaltНикоStilтеатАтмопланLatiФишеJeffДмит
WindавтоРубиEspaOrenулыбПрасRoarЖураПереХрапAstrБогоПантPolySeriGeorпомоВасиВороDoreCMOSCMOS
CMOSучасGeorКротребеКрюкобравзрыкарагазестихИгнафантtuchkasКожеRobe
View user's profileFind all posts by vxurexSend private message
vxurex

Reply with quote
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
View user's profileFind all posts by vxurexSend private message
redenen om af te vallen zijn behoorlijk
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
All times are GMT - 4 Hours  
Page 1 of 1  

Reply to topic